педагог қызметкерлерді қабылдау бойынша конкурс өткізу туралы
Білім беру ұйымының атауы: Қостанай облысы әкімдігінің білім басқармасының "Қостанай ауданы білім бөлімінің №1 Заречный жалпы білім беретін мектебі" КММ.
Мемлекеттік мекеменің орналасқан жері: Қостанай облысы, Қостанай ауданы, Заречный ауылдық округі, Заречное ауылы, шағынаудан Северный, 1 ғимарат.
Мқұжаттарды қабылдау фактісі және конкурсты өткізу: ММ "Қостанай ауданының білім бөлімі" мемлекеттік мекемесі. Тобыл қ. Школьная көшесі 40
Телефон нөмірі: 8-747-027-47-97
Электрондық пошта мекенжайы:
Бос лауазымға орналасуға конкурс жариялайды: Мұғалім биология пәнінің мұғалімі, бастауыш сынып мұғаліміов, уинформатика мұғалімі, география пәнінің мұғалімі, химия пәнінің мұғалімі, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі,ақұ тіла және әдебиеттер, мұғалім дене шынықтыру.
Біліктілік талаптары:
Лауазымдық міндеттері:
- мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады;
- білім алушы тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді және тәрбиеленушінің және оны әлеуметтендіруді жүзеге асырады, білім алушылардың жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға жәрдемдеседі;
- білім алушыны мұғалімге құрметпен қарауға тәрбиелейді, мұғалімнің аты-жөніне сыпайы түрде жүгіну немесе "мұғалім" деп тікелей жүгіну арқылы іскерлік қарым-қатынас стилі мен сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді/мұғалім";
- білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдаланады;
- пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарлар, тапсырмалар құрастырады жиынтық бөлім бойынша бағалау және жиынтық тоқсандық бағалау;
- жүргізу қорытындылары бойынша талдау жүргізеді жиынтық бөлім бойынша бағалау және жиынтық түсініктемелермен тоқсандық бағалау;
- журналдарды толтырады (қағаз немесе электронды);
- білім алушылар мен тәрбиеленушілердің тұлғалық, жүйелі-әрекеттік, пәндік нәтижелерге деңгейден төмен емес деңгейде қол жеткізуін қамтамасыз етеді, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген;
- оқу бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және орындауға қатысады, олардың оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді;
- білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділіктерін зерделейді;
- инклюзивті білім беру үшін жағдай жасайды;
- ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар білім алушының жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқу бағдарламаларын бейімдейді;
- арнаулы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамуындағы ауытқуларды барынша еңсеруге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмыстарды жүзеге асырады;
- интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, сабақтарды қашықтықтан ұйымдастырады;
- әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер қауымдастығының, әдістемелік, педагогикалық кеңестердің, желілік қауымдастықтардың отырыстарына қатысады;
- ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумдарға қатысады;
- ата-аналарға кеңес береді;
- кәсіби құзыреттілікті арттырады;
- қауіпсіздік және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау ережелерін сақтайды;
- білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;
- ата-аналармен немесе олардың орнындағы адамдармен ынтымақтастықты жүзеге асырады;
- тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады;
- білім алушылар мен тәрбиеленушілер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті, академиялық адалдық қағидаттарын қалыптастырады.
Білуге тиіс:
- Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тілдер туралы", "Кемтар балаларды әлеуметтік медициналық-педагогикалық және түзеу арқылы қолдау туралы" заңдарын, Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;
- оқу пәнінің, оқу-тәрбие процесінің, оқыту әдістемесі мен бағалаудың мазмұны;
- педагогика және психология;
- пәнді оқыту әдістемесі, тәрбие жұмысы, оқыту құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері;
- педагогикалық этика нормалары;
- оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптар;
- құқық және еңбекті, экономиканы ғылыми ұйымдастыру негіздері;
- еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау ережелері, өрттен қорғау, санитарлық ережелер мен нормалар.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
- жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі тиісті бейіні бойынша педагогикалық білім немесе тиісті бейіні бойынша өзге де кәсіптік білім немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат, еңбек өтіліне талап қойылмай немесе орта мектепті бітіргені туралы құжат 1995 жылға дейін XI педагогикалық сыныппен, біліктіліктің орташа деңгейіне қатысты;
- және (немесе) біліктіліктің жоғары және орта деңгейі болған жағдайда педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін – кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін кемінде 4 жыл;
- және (немесе) біліктіліктің жоғары деңгейі болған жағдайда, мұғалім-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі – 5 жыл.
Кәсіптік құзыреттерді айқындай отырып біліктілікке қойылатын талаптар:
1) "педагог":
- оқу пәнінің мазмұнын, оқу-тәрбие үдерісін, оқыту әдістемесін және бағалауды білуі тиіс;
- білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлайды және ұйымдастырады;
- білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал ету;
- білім беру ұйымдары деңгейіндегі іс-шараларға қатысу;
- білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру;
- кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, цифрлық білім беру ресурстарын қолданады;
2) "педагог-модератор":
- "педагог" біліктілігінің жалпы талаптарына сәйкес келуі тиіс, сонымен қатар:
- оқытудың инновациялық формаларын, әдістері мен құралдарын қолдану;
- білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес кәсіптік шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болу немесе білім беру ұйымы, аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейіндегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жүлдегерлері немесе жеңімпаздары болуы. білім беру саласы;
3) "педагог-сарапшы":
- "педагог-модератор" біліктілігінің жалпы талаптарына сәйкес болу, сонымен қатар:
- ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін, оқу-тәрбие үдерісін талдау дағдыларын меңгеру;
- кәсіби дамудың басымдықтарын сындарлы түрде анықтау: білім беру ұйымы деңгейіндегі өзінің және әріптестерінің;
- білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес аудан (облыстық маңызы бар қала) деңгейіндегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың, конкурстардың, облыстық деңгейдегі жарыстардың қатысушысы немесе жүлдегері, немесе кәсіби шеберлік байқауының жеңімпазы болу немесе қатысушылары немесе жеңімпаздары, немесе жүлдегерлері болуы.;
- облыстың, елдің телевизиясында трансляциялау үшін енгізілген бейне-, телеоқуларды дайындау (бар болса);
4) "педагог-зерттеуші":
- "Педагог-сарапшы" біліктілігінің жалпы талаптарына сәйкес келуі тиіс, сонымен қатар:
- сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру;
- білім алушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;
- облыс, республикалық маңызы бар қалалар және астана, республика деңгейінде тәжірибені жинақтау (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар және салалық мемлекеттік органдардың білім беру ұйымдары үшін);
- білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес облыстық, республикалық, халықаралық деңгейдегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың қатысушысы немесе жүлдегері, немесе кәсіптік шеберлік конкурсының жеңімпазы болу немесе қатысушылары немесе жеңімпаздары, немесе жүлдегерлері болуы;
- "Қазақстан мұғалімі" Ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы, "Үздік педагог" атағының иегері болу (бар болса);
- аудан (облыстық маңызы бар қала), облыс (бар болса) деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегияларын сындарлы түрде анықтау;
- тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастыратын мұғалімдерге арналған семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткізуге қатысу;
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің "Республикалық білім беру мазмұнын сараптау ғылыми-практикалық орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының "Сарапшылардың электрондық базасына" сәйкес оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді және оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылардың бөлігі болу. (бұдан әрі - Республикалық білім беру мазмұнын сараптау ғылыми-практикалық орталығы) немесе Техникалық және кәсіптік білім департаменті (бар болса) жанындағы РОӘК (бұдан әрі – ҚББ) ұсынған.;
- білім беру порталдарында орналастырылған елдің, облыстың теледидарында көрсету үшін енгізілген бейне, теледидар сабақтарын дайындау (бар болса);
- орналастыру интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесі;
5) "педагог-шебер":
- "педагог-зерттеуші" біліктілігінің жалпы талаптарына сәйкес келуі тиіс, сонымен қатар:
- Ы. атындағы Ұлттық білім академиясы жанындағы РОӘК-те мақұлданған авторлық бағдарламаның болуы. Алтынсарин атындағы немесе ДТПО жанындағы РОӘК-те немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен немесе ұсынылған оқулықтар, оқу-әдістемелік кешендер мен оқу-әдістемелік құралдар тізіміне енгізілген оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең авторы) болу. оқулықтар, оқу-әдістемелік кешендер және оқу-әдістемелік құралдар тізімі КҚКО жанындағы РОӘК немесе тест тапсырмаларын, оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді сараптау бойынша сарапшылардың бөлігі болу немесе чемпионаттардың сарапшысы болу WorldSkills немесе педагогтердің біліктілігін арттыру жөніндегі жаттықтырушы арқылы;
- республикалық немесе халықаралық кәсіптік конкурстардың немесе олимпиадалардың жүлдегері немесе жеңімпазы болу немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес республикалық немесе халықаралық деңгейдегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздарын немесе жүлдегерлерін даярлау;
- "Қазақстан мұғалімі" Ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы, "Үздік педагог" атағының иегері болу (бар болса);
- интернет-ресурстарды пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін тарату;
- тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс, республика деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлайды (бар болса);
- Республикалық білім мазмұнын сараптау ғылыми-практикалық орталығының "Сарапшылардың электрондық базасына" сәйкес оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді және оқу-әдістемелік құралдарды сараптау жөніндегі сарапшылардың немесе ДТПО жанындағы РОӘК ұсынған (бар болса) сарапшылардың бөлігі болу.;
- республика деңгейінде тәжірибені жалпылау, тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастыратын мұғалімдерге арналған семинарлар, конференциялар ұйымдастыруға және өткізуге қатысу;
- білім беру порталдарында (бар болса) орналастырылған, еліміздің, облыстың теледидарында көрсету үшін енгізілген бейне, теледидар сабақтарын дайындау.
Құжаттарды қабылдау мерзімі 22 қазан 2024 жылдан бастап жүзеге асырылады бос жұмыс орны жабылғанға дейін.
Құжаттарды қабылдау кестесі: дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 9.00-ден 18.30-ге дейін, түскі үзіліс 13.00-ден 14.30-ға дейін.
Қажетті құжаттар тізбесі қатысу үшін конкурста (қағаз түрінде):
1) осы Қағидаларға 15-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесі көрсетілген конкурсқа қатысу туралы өтініш;;
2) жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттар сервисінен электрондық құжат (сәйкестендіру үшін);
3) толтырылған персоналды есепке алу жөніндегі жеке іс парағы (нақты тұрғылықты жерінің мекенжайы және байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
4) лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына, педагогтердің бекітілген үлгілік біліктілік сипаттамаларына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).;
7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);
10) ағылшын тілі мұғалімі лауазымына орналасуға үміткерлер үшін пән бойынша сертификаттау нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератордың немесе педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің немесе педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса) немесе CELTA сертификаты (бар болса).Certificate in English Language Teaching to Adults. Cambridge) PASS A; DELTA (Diploma in English Language Teaching to Adults) Pass and above, немесе айлтс (IELTS) – 6,5 баллдарды; немесе тойфл (TOEFL) (іnternet Based Test (іBT)) – 60 – 65 баллдарды;
11) техникалық және кәсіптік білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметке кіріскен педагогтер;, орта білімнен кейінгі білім беру тиісті мамандық немесе бейіні бойынша өндірісте кемінде екі жыл жұмыс өтілі бар арнайы пәндер оқытушылары және өндірістік оқыту шеберлері лауазымдарындағы білімі сертификаттаудан босатылады.
12) 16-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.
13) кандидатқа ұзақтығы кемінде 10 минут, ең төменгі рұқсат етілген – 720 x 480 жұмыс өтілі жоқ бейнепрезентация (өзін-өзі таныстыру).
Кандидат бар болған жағдайда біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне қатысты қосымша ақпаратты (біліктілігін арттыру, ғылыми/академиялық дәрежелер мен атақтар беру, ғылыми немесе әдістемелік жарияланымдар, біліктілік санаттары туралы құжаттардың көшірмелері) ұсынады.
Жоғарыда көрсетілген құжаттардың біреуі болмаған кезде құжаттарды кандидатқа қайтару үшін негіз болып табылады